Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.04.2021 09:01 - Рисунка на лято
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4540 Коментари: 31 Гласове:
-9

Последна промяна: 20.06.2021 02:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този молив в позлата рисува в миг лятото,
на сърцето ми, влял елексира любовен.
по небето разлива боите си ятото,
начертало криле от небесна съдбовност. 

Синя четка замахва към морските заливи.
Бели облаци - плуват рибарските лодки.
миг в червено обагря красотата на залеза.
И зелени тревите ми сгушват походката. 

Песен блика, танцуват мъжете зейбекико.
На нощта ми цветът не е черен и свети.
И в рисунка от лято ще имаме всекиго,
с нас живял край морето на спомена цветен.





Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Значи
19.04.2021 09:15
В момента съм по-голям от тебе защотото виждам ,че си като мен....виждаш ли как се чуствам!?
цитирай
2. rosiela - Дела,
19.04.2021 09:19
ПРЕКРАСНО Е.
цитирай
3. missana - Красиво рисуваш с поетичната четка, Уондър!
19.04.2021 09:50
"Синя четка замахва към морските заливи.
Бели облаци - плуват рибарските лодки.
миг в червено обагря красотата на залеза.
И зелени тревите ми сгушват походката."

Превъзходна поезия!
цитирай
4. wonder - В момента съм по-голям от тебе за...
19.04.2021 09:54
siainia написа:
В момента съм по-голям от тебе защотото виждам ,че си като мен....виждаш ли как се чуствам!?


Това си е твоето Чувствопознание!
цитирай
5. wonder - Дела, ПРЕКРАСНО Е. Благодаря!
19.04.2021 09:54
rosiela написа:
Дела,
ПРЕКРАСНО Е.


Благодаря!
цитирай
6. wonder - https://wonder.blog.bg/izkustvo/2021/03/09/izkustva.1752476
19.04.2021 10:03
missana написа:
Красиво рисуваш с поетичната четка, Уондър!

"Синя четка замахва към морските заливи.
Бели облаци - плуват рибарските лодки.
миг в червено обагря красотата на залеза.
И зелени тревите ми сгушват походката."

Превъзходна поезия!


Благодаря!

Поетичният художник ще вилнее в мен,
дирижирал на съдбата аксиомите.
Композиторът ще сътвори красив рефрен,
а артистът ще гради в слова преломите.
цитирай
7. wonder - Значи Само да те помоля да ...
19.04.2021 10:04
siainia написа:
Значи


Само да те помоля да коментираш творбата, а не мен.
Нали?
Всеки отговаря за себе си. :)))
цитирай
8. siainia - Аз не отговарям
19.04.2021 12:54
За себе си ,аз отговарям за мене .Защотото тези които са от моето себе си утре може да не са в мене:)-
цитирай
9. siainia - Не съм
19.04.2021 12:56
Ти писал с грешен дух за да ми отговаряш с такъв:)-
цитирай
10. siainia - Много ме бива
19.04.2021 12:57
Да те развеселявам нали и името ми е такова Веселин:)-
цитирай
11. siainia - Добре ще коментирам творбата ти
19.04.2021 13:03
Това което си написала ,аз го наричам "опойка в мозъка." Когато един Ангел дойде и докосне точно тази част на мозъка ти радост щастие и любов..Има дори и така стъпка това е такт на духа когато двама се хванат за ръце и почнат да подскачат в този такт изпитват тези чуства.:)Научил съм моя малкия за да може да ми го припомни ,ако аз го забравя.:)
цитирай
12. wonder - Аз не отговарям За себе си, аз о...
19.04.2021 21:33
siainia написа:
Аз не отговарям
За себе си ,аз отговарям за мене .Защотото тези които са от моето себе си утре може да не са в мене:)-


Каква е разликата между себе и тебе?
цитирай
13. wonder - Не съм Ти писал с грешен дух за да ми ...
19.04.2021 21:35
siainia написа:
Не съм
Ти писал с грешен дух за да ми отговаряш с такъв:)-


По-добре да не отговарям тогава. :)))
цитирай
14. wonder - Много ме бива Да те развеселявам ...
19.04.2021 21:36
siainia написа:
Много ме бива
Да те развеселявам нали и името ми е такова Веселин:)-


По-скоро ме озадачаваш, но оценявам добронамереността ти.
цитирай
15. wonder - Добре ще коментирам творбата ти...
19.04.2021 21:45
siainia написа:
Добре ще коментирам творбата ти
Това което си написала ,аз го наричам "опойка в мозъка." Когато един Ангел дойде и докосне точно тази част на мозъка ти радост щастие и любов..Има дори и така стъпка това е такт на духа когато двама се хванат за ръце и почнат да подскачат в този такт изпитват тези чуства.:)Научил съм моя малкия за да може да ми го припомни ,ако аз го забравя.:)


Явно Ангелът ми е постоянно с ръка върху мозъка ми, защото съм перманентно радостна, щастлива и преизпълнена с любов. Дай Боже всекиму! :)))
А като говорим за упойка в мозъка - това е прекрасно определение. Един приятел, който прави програми за личностно развитие, предлага техники за стимулиране на хормоните на щастието - допаминът, окситоцинът, серотонинът и ендорфините чрез дихателни техники, начините ни на мислене и мотивацията на действията.
Повечето хора знаем, че биохимията ни се повлиява от нашите чувства, мисли и проявления /действия, постъпки/. Та... хареса ми "упойката на мозъка". :)))
цитирай
16. missana - https://wonder.blog.bg/izkustvo/2021/03/09/izkustva.1752476
19.04.2021 21:55
Също прекрасен стих. Поздравление!
цитирай
17. siainia - Разликата
19.04.2021 22:54
Между себе си и мен е проста ..мене е светоста ,а себе си е доброто и злото.
цитирай
18. wonder - https://sever.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/25/egoto-azyt-i-sebeto.339430
19.04.2021 23:03
siainia написа:
Разликата
Между себе си и мен е проста ..мене е светоста ,а себе си е доброто и злото.


Горе в заглавието качих линк към прозаичния си блог и постинг с мнението ми по въпроса, за да не стане дълго тук.
цитирай
19. wonder - Също прекрасен стих. Поздравле...
19.04.2021 23:03
missana написа:
Също прекрасен стих. Поздравление!


Радвам се, че ти харесва! :)))
цитирай
20. wonder - Между себе си и мен е проста. . мене е ...
19.04.2021 23:23
siainia написа:
Между себе си и мен е проста ..мене е светоста ,а себе си е доброто и злото.


Себе-то е доста над тебе-то. То е недуално и не включва изказаните, от теб, две неща.
А светостта има само духовно измерение, също като любовта, хармонията и Бог.
Не пропускай и коментарите в линка, който дадох в коментар 18.
цитирай
21. siainia - Себе си
20.04.2021 06:31
Не е повече от мен ..защото то се проявява само ако Бог му разреши ,а светоста може да се проявява когато си иска.Ако Господ се грижи за твоето сърце то ще е свято ,Но ти няма да си Господ ,въпреки ,че сърьето ти е Господно,този който ти го прави такова е Господ ,ако ти се грижеш за моето сърце същността ми ще е свята независимо от сърцето ми дали ще е добро или зло защотото духа ми определя същтността..,а не сърцето.
цитирай
22. siainia - Ще ти обясня за истинската любов
20.04.2021 08:59
За да можеш да я разбираш .Примерно в теб има добра душа ,тя търси дух с който да се освети за да стане любов когато се доближи свят дух до тебе добрата душа излиза на лицето ти понеже духа осветява делата и и тя излиза на преден план на лицето ти ..:)
цитирай
23. siainia - Аз
20.04.2021 09:10
Немога да отварям такива линкове.За 18...Ако са ти откраднали душата ...трябва да кажеш искам да живея по -божията дума защотото без душа ..това не е живот:(Може да не притежаваш нито дух нито душа и пак да Живееш Божията дума да те държи жива.
цитирай
24. wonder - Егото, Азът и Себето
20.04.2021 09:38
siainia, ти очевидно изповядваш някаква странна религия, в която греха ти е важен атрибут. Каква е тя?

Това ми прилича на онази важност, в която изследваме Какво е Илюзията, а не За Кого е илюзията. ;))

Да опознаеш Себето си означава, че вече познаваш и разграничаваш, както и възприемаш компилирано Аз-ът и Его-то. Ако Егото се отъждествява с фините нива, както в сънят – съновиденията, то когато сънят е дълбок и няма съновидения, тогава егото изчезва и идва аз-ът. И все пак егото не се губи в будността, сънуването и дълбокия сън, защото реалността, в която сме е неизразима, но налична. Тя е винаги там и то по начина, който я виждаме през своите Истини.

В един Тамилски стих бях чела: Познавайки светът, трябва да допуснем един общ Източник, но със способността да изглежда като много. Картината от имена и форми, свидетеля, екранът, светлината която ги осветява – всички те са единствено Той.

Тогава дали индивид, Бог и свят са Едно? И кое от трите е вярно: аз съм Бог, Бог е в мен или Бог е над мен?

След като опознаем егото, без да го игнорираме, защото то е част от триединството, то минаваме към осъзнаване на Аз-ът, за да достигнем до Себе-то. Себе-то е свободно от всяка мисъл за единство или дуалност. То е безформено и безгранично.

Ние възприемаме света и реалността си единствено чрез ума. Какво е тогава Останалото, което приемаме чрез Аз-ът? Ами онова, което виждаме когато открием своето Себе? Ами онова, което се води „Бялото вещество на мозъка” какво съхранява и защо ни е напълно непознато? Ако опознаеш Себе-то отпада от само себе си въпросът: Дали в животите ни надделява Съдбата или Свободната воля? И кое създаваме/не създаваме Ние?

Когато вътрешно-ориентирания ум, себепознавайки се стигне до питането на Аза „Кой Съм Аз?”, тогава личния Аз увесва нос и се появява Единният Аз, т.е. Себето, което всъщност е вид Аз-Аз. И за да разберем природата на това състояниие трябва да сме дозряли до съумяването да игнорираме Егото и неговите дуалности „съм и не съм”, достигаме до Освобождение, което е вечно. Това достижение на Духа се нарича Необвързаност.

Необвързаност означава да си останал при Вечно Свободното Себе.
цитирай
25. siainia - Моята религия ли ме питаш каква е..
20.04.2021 15:30
Тя се е образувала от любовта на Душата която Бог ми е дал и духа на Св. Георги. Любовта между душата на Бог и духа на Св. Георги това е моята религия.
цитирай
26. siainia - Паметта
20.04.2021 15:47
Спомените и мислите се съхраняват в душата и в духовете мозъка не взема никакво участие.
цитирай
27. siainia - Никой няма свободна воля
20.04.2021 15:57
Или те движи греха или те движи Св дух. Има крастопъгища на които можеш да смениш движещата си сила ако не го направиш на първия възможен не е сигурно дали ще стигнеш до втори.
цитирай
28. siainia - Съдбата
20.04.2021 15:58
Връща вярата, ако някой ти е върнал вярата да знаеш, че това е съдбата.
цитирай
29. siainia - Съдбата
20.04.2021 16:14
Е следствие от твоята вяра, в зависимост от како вярваш.... Това е дух. Ако сега примерно си обедна че в мен може да откриеш истинската любов твоята вяра ще я образува в мен и ти ще можеш да я видиш. Вярата е по силна от волята защотото вярата я дава съдбата никой не може да и противоречи. Ако ти искаш да образуваш в мен грешна личност няма да я намериш в мен, а ще я намериш в себе си.
цитирай
30. siainia - Ако искаш
20.04.2021 16:16
Да отговориш на вапроса коя си ти кажи аз съм Божия храм и вече ще си такава.
цитирай
31. siainia - Може
20.04.2021 16:19
Да си обвързана с милиавди святи духове те трептят по един и същи начин и между тях не възниква грях сама където връзката между тях осилва общата им сила
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166911
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031