Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2021 14:19 - "убил"
Автор: gardener Категория: Поезия   
Прочетен: 185 Коментари: 0 Гласове:
0



автор Александра Экзист, побългарен превод Градинарят
посвещава се на всички изоставени момичета.

Седни и слушай

за ради теб съм празна и кънтя

даже зла

печална съм

случайна съм била

и мимолетна

сякаш съм винена муха

всеки сезон е зима

и всеки град е сив

черно и бяло

безразлично еднакво

целият Свят

за мене е ад.

Унищожил,

Ранил,

УБИЛ

за мен е ад

целият Свят

безразлично еднакво

черно и бяло

и всеки град е сив

всеки сезон е зима

сякаш съм винена муха

и мимолетна

случайна съм била

печална съм

даже зла

заради теб съм празна и кънтя

седни и слушай.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gardener
Категория: Забавление
Прочетен: 463757
Постинги: 219
Коментари: 628
Гласове: 1918