Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2022 21:51 - Мъдрият афро американец?*
Автор: gardener Категория: Забавление   
Прочетен: 1764 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 16.09.2022 14:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Социализмът обещава утопия, която звучи добре, но тези обещания никога не се реализират. Обикновено това води до мащабни човешки страдания. Капитализмът изглежда непривлекателно в сравнение с рая или утопията. Но коя да е иконочиска или политическа система ще търпи неуспех в сравнение с капитализма и демокрацията. Човечеството е длъжно да направи избор между реално съществуващи алтернативни икономически системи.

На практика се оказва, че за нормалния човек капитализмът с всичките му предполагаеми недостатъци превъзхожда всяка система, измислена в този ред на мисли за удовлетворяване на всекидневните нужди и желания на хората. По всички показатели за човешко благосъстояние хората, живеещи в страните, които са бллизо до и в  капиталистическия сектор, живеят много по-добре, отколкото техните събратя, живеещи в условията на социализъм."

д-р Уолтър Уйлямс Роден е на 31 март 1936 г. във Филаделфия в афроамериканско семейство. Получава бакалавърска степен в Калифорнийския щатски университет - Лос Анджелис (1965) и магистърска (1967) и докторска степен (1972) от Калифорнийския университет в Лос Анджелис. От 1980 г. преподава в Университета „Джордж Мейсън“. Автор е на публицистика и научно-популярна литература, излагаща либертарианските му възгледи.Почина 2020 година.

*Афро американец е традиционен афррикански негър (чичо Том от колибата), които е "дошъл" в Америка на борда на робски конвой от кораби (търговията, предимно се ръководи от интересни и подчертано морални хазарски субекти, намерили топъл прием първо в Европа, а после и в САЩ и превърнали тези "земи" в много положително подобие на Ханаан в областта на развъждането на памук, захарна тръстика и друг лек земледелски труд, според идеите, които са поели с юдаизма в азиатските степи и останалите евразийските ценности) в историята на Новия Свят, по някой изчисления такива са над 10 до 30 милиона чернокожи със силно ограничени граждански права (според мен са не повече от 5-8 милиона), които в бъдеще водят  "шастлифт" и уреден живот и са се размножили за около 300-400 години до сегашните 40 милиона. Това са едни възпитани, ученолюбиви (до някъде) хора, които са една от "колоните" в основата на днешените САЩ.




Гласувай:
8



1. krumbelosvet - Бе чедо
14.09.2022 22:41
Ми нъл България Е БИЛА в тоа "най-добър" свят, бе чедо? Нъл тъй? Две национални катастрофи, бе чедо. 90% селско население, което означава БЕЗУМНА СКРИТА БЕЗРАБОТИЦА И МИЗЕРИЯ на селото. В града - явна безработица. Ма ти си потомък на късметлиите, намерили хляб във войската. И си слушал "Гласът на Америка".
цитирай
2. gardener - Всеки има право, Круме, на собствено мнение,
15.09.2022 00:41
Приятелю, та това е само един превод от американски професор, негър, от негрите, които са ги били според някогашните политсказки,та даже и негрите още 76 година са знаели, че това, което правите тук е грешно и няма как да се развие и да го боядисвате по думите на вашия боклук Славков.
Ти за себе си си прав, аз не съм съгласен с твоите наивни размисли, но нямам нищо против тях и ги публикувам. Казал съм ти, че съм потомък на убит антифашист, официално признат за такъв от БКП на Тасим Яшар от с. Правец. Ти все пишеш твоята си гледна точка, имало било математическа функция или теорема за общественото развитие, ми сигурно има, но няма как да се приложи, примерно Азимов, дано да си го чел има подобни романи за работата на лит. герой Хари Шелдън(примерно), по темата се работи, но реалността не е точно такава, че да се подложи на точно предвиждане, а всичко е отдавна измислено и направено до степен да работи и всяка активна сила в коя да е посока е зародена от идеите на "философите", които управляват Света, от времето на Платон. За мен е по интересен Козимо Медичи и Флорентинската история, отколкото местната, тук никой и нищо не може да ме изненада и не случайно пиша уж до теб този коментар, то е за подобните на мен, които ще ме разберат, такива ми ти работи, Круме.
цитирай
3. krumbelosvet - Драги градинарю
15.09.2022 03:44
Добре, попрочел си Макиавели, май.
Кажи ми ти мене ИМА ЛИ ДВЕ НАЦИОНАЛНИ КАТАСТРОФИ на България, причинени от любимият ти къпитълизам?
"Подобните на тебе" жертви на прупъгандътъ на Ездачите на Каубоя...
цитирай
4. gardener - Драги ми Круме,
15.09.2022 08:31
Още като дете от каква беше ... Световна мисъл съм си го купил с паричките за закуска (рогченце и софиянка с малка бозичка) Круме и съм го чел, чел поне 10 пъти, така съм го чел, все едно аз съм го писАл
Не опростачвай нещата в живота си. Наслаждавай се на въздуха, който дишаш и здравето си. Повечето войни са безсмислени. Разкажи за твоята гледна точка, твоите предложения с твои думи, кое и как да се оправи, с "краварите", евро там обратните или пасионарните ти съветски водкопроизводители. Заяждането на дребно е губене на време, бъди здрав. Да не забравя, прави така, че общуването с теб да носи някакви добри неща, да кара хората да мислят и да се развиват, насочи се към партията на Нинова и там се опитай да наложиш правилните социалистически идеи, примерно. Или разкажи за последното партийно събрание на БКП, в което си участвал, какви са ти вижданията за пенсионната реформа, здравеопазването, не са ли крадци вашите бивш5и комунисти от завода в който си работил, какво се случи с него, кой го приватизира, окраде, такива работи ще са по интересни от голото писане на лозунги е определения за хора, които не познаваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gardener
Категория: Забавление
Прочетен: 463678
Постинги: 219
Коментари: 628
Гласове: 1918